Za tieto dlhé roky svojej činnosti úspešne reprezentoval svoju obec, svojich partnerov a vychoval mnoho kvalitných futbalistov. V posledných rokoch dosiahol radu úspešných výsledkov a umiestnení v súťažiach jednotlivých vekových kategórií. Dôkazom tohto sú výsledky:
● Žiakov, ktorí v sezóne 2018/19 suverénne ovládli štvrtú ligu.
● Dorastencov, ktorí v sezónach 2016/17 a 2017/18 triumfovali vo štvrtej lige.
● Mužov, pre ktorých so zmenami vo vedení futbalového klubu,
keď pod vedením predsedom klubu Mgr. Milošom Pagáčom boli stanovené nové športové a marketingové ciele. Hlavným krátkodobým cieľom tohto vedenia bol od súťažného ročníka 2007/08 postup z 1. triedy ObFZ Považská Bystrica do V. ligy ZsFZ. Tento cieľ sa podarilo splniť v priebehu dvoch rokov.
V prvom roku účinkovania v V. lige ZsFZ muži obsadili 2. miesto a v súťažnom ročníku 2010/11 ju už vyhrali a postúpili do IV. ligy ZsFZ. V nasledujúcom súťažnom ročníku 2011/12 v nej obsadili 2. miesto a tým si vybojovali postup do Majstrovstiev regiónu ZsFZ.
Po roku došlo k reorganizácii súťaží, súťaž Majstrovstvá regiónu bola zrušená a muži boli zaradení do 4. najvyššej slovenskej súťaže, nesúcej názov IV. liga – severozápad. Túto súťaž v súťažnom ročníku 2015/16 vyhrali a historicky postúpili do III. ligy ZsFZ. V súťažnom ročníku 2018/19 družstvo mužov III. ligy ZsFZ vyhralo, čím dosiahlo najlepšie umiestnenie, najlepší výsledok v histórii klubu.
Z dôvodu nevyhovujúcej infraštruktúry štadióna pre účasť v II. lige SFZ (napr.: 600 samostatných sedačiek na tribúne, predĺženie hracej plochy na 105 m, nové bránky, úprava kabín pre družstvá mužov, vytvorenie samostatných miestností / mediálnej, antidopingovej, pre delegáta/…) a to, že finančné náklady na činnosť družstva v tejto súťaži sú minimálne 300.000,-eur, Výkonný výbor klubu rozhodol neprihlásiť družstvo mužov do II. ligy, ale zostať naďalej hrať III. ligu ZsFZ. Výkonný výbor klubu sa jednoznačne zhodol na tom, že ak chceme hrať II. ligu SFZ, tak chceme domáce stretnutia hrať na domácom štadióne a to v súčasnom stave infraštruktúry štadióna nie je možné. Futbal robíme pre našich belušských fanúšikov, ktorý by za domácimi zápasmi museli cestovať do blízkeho okolia (Púchov, Dubnica nad Váhom) a tým by celá naša filozofia stratila význam. Klub má záujem podieľať sa na príprave spracovania projektovej dokumentácie modernizácie futbalového štadióna a postupnými krokmi realizovať požiadavky SFZ naň pre II. ligu. Toto sa dá však splniť len za aktívnej spoluúčasti obce Beluša a jej obecného zastupiteľstva, nakoľko futbalový štadión je majetkom obce.
Futbalový klub zároveň postupne investuje i do zlepšenia infraštruktúry futbalového štadióna v prospech hráčov, divákov, sponzorov a reklamných partnerov. V posledných rokoch sa urobila rekonštrukcia šatní pre družstvo mužov (domáci i hostia), šatne rozhodcov a delegáta stretnutí, sociálnych zariadení, elektrických rozvodov, osvetlenia, výmena drevených okien za plastové okná, obmena hnuteľného vybavenia administratívnej budovy, výstavba tréningového ihriska s umelou trávou, atď. Toto sa darí realizovať vďaka tomu, že nastali významné zmeny v ponuke reklamných služieb, ako i v komunikácií so všetkými záujmovými skupinami. K naplneniu tohto cieľa prispieva aj vlastná web stránka klubu. FK Beluša má ambíciu postupne získať pre spoluprácu a podporu klubu ďalšie právnické osoby v regióne rozširovaním marketingových príležitostí a vytvorením podmienok pre aktívne pôsobenie partnerov a ich vplyv na činnosť, výsledky klubu. Veríme, že sa bude postupne rozširovať okruh podporovateľov, sponzorov.
Veríme, že vízia hrať „veľký futbal v malom meste“ ktorú zaviedli naši predchodcovia a v ktorej budeme pokračovať, je stále, výzvou pre všetkých, ktorí chcú podporou futbalu zároveň prezentovať vlastné podnikateľské ambície, podporiť región, obec. Ponúkame všetkým partnerom účasť na tomto rozvojovom projekte. Naše zásady sú pritom založené na dosiahnutí týchto cieľov korektnými a športovými prostriedkami, s prehľadným a transparentným hospodárením. Chceme prispieť k znásobeniu účinnosti Vášho podnikania k dobrému menu Vašej firmy, Vášho loga.